Nasi nowi klienci

Dla referencji podajemy chronologicznie wybrane firmy, które zostały naszymi klientami. To zestawienie nie jest kompletne, służy do stworzenia wyobraźni o typach firm, którym oferujemy nasze usługi.

Nasi nowi klienci

Oblicz cenęChętnie przyślemy propozycję ceny, stworzonej na Twoją miarę.

Zapytania

Jeżeli mają Państwo pytanie do naszej poradni, prosimy o wykorzystanie dołączonego formularza kontaktowego:

On-line płace i księgowość w Czechach

Jeżeli jest Państwu potrzebne on-line połączenie z księgowością przez 24 godzin z gwarancją profesionalności jej prowadzenia, mamy dla Państwa idealne rozwiązanie. Oferujemy takie same wygody, jak gdyby mieli Państwo własną księgową w swej fimie, ale z niższymi kosztami i obszernym wspieraniem.

Technicznie takie rozwiązanie realizujemy w ten sposób, że za pomocą podłączenia do zdalnego komputera umożliwimy Państwu dostęp do naszego serwera i mogą Państwo pracować z takimi samymi aktualnymi danymi jak my. To znaczy, że mają Państwo on-line orientację o swych należnościach, zobowiązaniach, płatnościach itd. i mogą u siebie w firmie drukować potrzebne dokumenty.

W praktyce wygląda to tak, że Państwo sami wystawiają swoje faktury, prowadzą ewidencję magazynową albo kasę gotówkową a nasi pracownicy dbają o prawidłowe zaksięgowanie wystawianych dokumentów i księgują wszystkie inne dokumenty, które zawarte są w konkretnej umowie z naszą spółką.

Wygodą naszego rozwiązania jest to, że odpadają Państwa kłopoty z aktualizacją programu księgowego i tworzenia kopii zapasowych. Nietrzeba też zatrudniać fachowych księgowych, wszystkie pierwotne dokumenty wystawiane są przez Państwa pracowników a księgowością zajmuje się nasza spółka. Osiągają zatym Państwo profesionalnych i szybkich wyników oszczędzając w znacznym stopniu swoje wydatki.

Szybki kontakt:


Account Professional a.s.
Tel.: 596 138 926, mobil: 777 868 667
e-mail: info@business-czechy.pl


Cennik orientacyjny:


Minimalny ryczałt za kompleksowe usługi (służby) księgowe i podatkowe:
500,- Kč/ miesiąc

Minimalna cena za roczne wypracowanie księgowości włącznie sprawozdania finansowego i deklaracji podatkowej:
2.500,-Kč

Cena za nasze usługi jest ustalana ryczałtowo tzn. pobieramy stałą, miesięczną kwotę i nie obciążamy naszych klientów żadnymi dodatkowymi opłatami. W cenę wliczone jest sporządzanie zeznań rocznych, bilansów i sprawozdań finansowych, wniosków krwdytowych czy też zestawień zaproponowanych przez klienta. Nie pobieramy dodatkowych opłat za konsultacje – korzystanie z naszych zasobów wiedzy jest bezpłatne. Oto przykłady najczęściej używanych cen za kompleksowe wypracowanie księgowości:

Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, niepłatnik VAT, bez pracowników, do ok. 20 dokumentów na miesiąc
500,-Kč/ miesiąc

Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, płatnik VAT, bez pracowników, do ok. 20 dokumentów na miesiąc
1.000,-Kč/ miesiąc

Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, płatnik VAT, 1-2 pracownicy, do ok. 20 dokumentów na miesiąc
1.500,-Kč/ miesiąc

Pełna księgowość, płatnik VAT, bez pracowników, do ok. 20 dokumentów na miesiąc
1.500,-Kč/ miesiąc

Pełna księgowość, płatnik VAT, 1-2 pracownicy, do ok. 20 dokumentów na miesiąc
1.900,-Kč/ miesiąc

Pełna księgowość, płatnik VAT, bez pracowników, do ok. 100 dokumentów na miesiąc
3.000,-Kč/ miesiąc

Pełna księgowość, płatnik VAT, 2-3 pracownicy, do ok. 100 dokumentów na miesiąc
3.500,-Kč/ miesiąc

Kompletna on-line agenda płac bez kłopotów z prowadzeniem działu płac. Idealne rozwiązanie dla firm, którym potrzebny jest on-line dostęp do informacji o płacach i personalistyce bez kosztów za własny dział płac i software.

Jeżeli jest Państwu potrzebny on-line dostęp do informacji z zakresu personalistyki i płac z gwarancją profesionalności ich prowadzenia, mamy dla Państwa idealne rozwiązanie. Oferujemy takie same wygody, jak gdyby mieli Państwo własne biuro księgowe, ale z niższymi kosztami i obszernym wspieraniem.

Technicznie takie rozwiązanie realizujemy w ten sposób, że za pomocą podłączenia do zdalnego komputera umożliwimy Państwu dostęp do naszego serwera i mogą Państwo pracować z takimi samymi aktualnymi danymi jak my. To znaczy, że mają Państwo on-line orientację o informacjach z zakresu personalistyki i płac i mogą u siebie w firmie drukować potrzebne dokumenty.

W praktyce wygląda to tak,, że smi Państwo prowadzą ewidenję swych pracowników albo drukują różne potwierdzenia o dochodach dla ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego itd., z kolei nasi pracownicy zajmują się właściwym podliczeniem i zaksięgowaniem płac łącznie z kontaktowaniem się z odpowiednimi urzędami.

Wygodą naszego rozwiązania jest to, że odpadają Państwa kłopoty z aktualizacją programu księgowego i tworzeniem kopii zapasowych. Nietrzeba też zatrudniać fachowych pracowników księgowych i zapewniać im szkolenia, związane z częstymi zmianami przepisów prawnych. Skany wszystkich pierwotnych dokumentów przysyłają Państwa pracownicy z miejsca eksploatacji a podliczeniem płac, razem z wysłaniem wszystkich raportów do odpowiednich urzędów zajmuje się nasza spółka. Osiągają zatym Państwo profesionalnych i szybkich wyników ograniczając w znacznym stopniu swoje wydatki.

Szybki kontakt


Account Professional a.s.
Tel.: 596 138 926, mobil: 777 868 667
e-mail: info__at__business-czechy.pl


Cennik orientacyjny


Według stopnia trudności i ilości pracowników od 100,- Kč do 200,- Kč/ osoba/miesiąc.
Najczęściej stosowana cena 150,- Kč/osoba/miesiąc

Wróć